KALİTE POLİTİKASI

1997 yılında semt polikliniği olarak çıktığımız bu yolda, her geçen gün hedeflerini ve kalitesini yükseltmek amacıyla yaptığımız tüm çalışmalarımızda, bir yandan genel bir hastane olma yolunda ilerlerken bir yandan ise 2008 yılında Türk Standartları Enstitüsü’nden TSE-EN-ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesini alarak hizmet kalitemizi standartlaştırma amacımıza ulaştık. Ve ilimizde bu belgeyi alan ilk özel hastane olmanın gururunu yaşadık.

Peki Kalite belgesi ve Kalite politikası nedir?

Bu belge, size aldığınız hizmetin sizin ihtiyaç ve beklentilerinize uygun hale getirildiğini, bunun da daha tasarım aşamasından başlayıp size ulaşana kadar sürekli iyileşme ve gelişim mantığı üzerine oturtularak ortaya çıkartıldığını temin eder.

Bizde bu belge çerçevesinde hastanemizden aldığınız sağlık hizmetinin sizin ihtiyaç ve beklentilerinize göre verildiğini size temin ediyoruz. Bunu sağlamak için hastane içinde verdiğimiz hizmetlerimizi çeşitli kalite hedeflerine göre ölçümlüyoruz. Ancak kendi ölçümlerimizin dışında sizinde düşüncelerinizi, önerilerinizi ve rahatsızlıklarınızı; dilek kutularından çıkan mektuplarınızla, yatan hasta servislerinde polikliniklerde ve taburcu sonrasında telefondan evinizden yaptığımız anket görüşmelerinden çıkan sonuçlarla da hizmetimizi değerlendiriyoruz.

Kalite Politikamız

  • Toplam kalite anlayışı doğrultusunda hastalarımızın beklenti ve memnuniyetine odaklı kalite bilinci daima önceliğimiz olacaktır.
  • Hataların insanlardan değil süreçlerden kaynaklandığının bilincinde olarak, sistemimizi sürekli gözden geçirme ve iyileştirme çalışmalarına önem ve öncelik vereceğiz.
  • Hastalarımızın, tedarikçilerimizin ve diğer müşterilerimizin bize duydukları güveni hiçbir zaman sarsmadan, dürüst, kaliteli ve ekonomik sağlık hizmeti sunacağız.
  • Çalışanlarımızın değerli oldukları bilincinden hareket ile onları eğitimlerle destekleyecek ve sürekli iyileştirme süreçlerinde etkin kılacağız.
  • Çalışanlarımızın gurur duydukları çalışma ortamını sağlayacak ve başarılarını birlikte kutlamaya zaman ayıracağız.
  • Doktorlarımızı iş ortaklarımız ve müşterilerimiz olarak kabul ederek, onları da devamlı iyileştirme süreçlerine dahil edeceğiz.
  • Teknolojik yenilikleri, bilimsel ve yönetsel gelişmeleri sürekli takip ederek hastalarımızın hizmetine sunacağız.

Hastanemizde belgelendirdiğimiz ISO 9000 Kalite Yönetim Sistemi’nin sürekliliğini sağlayarak bu sistemi daha ileriye taşıyacağız.