HASTA MEMNUNİYETİ  ve KURUMSAL  İLETİŞİM 

Ülkemizde son yıllarda hızla gelişen özel hastanecilik sektöründe, Halkla  İlişkiler ve Hasta Hakları birimleri  de, çok daha etkin  çalışmaktadır.  Halkla İlişkiler uygulamalarında iletişim,hasta ve hasta yakınlarının hastaneye attığı ilk adımla başlar. Hasta yönlendirme ve bilgilendirme ile görevli Halkla ilişkiler personelleri,  hastalarımızın ve yakınlarının karşılanması ve doğru yönlendirilmesini sağlayarak, vakit kaybetmeden hızlı hizmet almalarını sağlar,  hastalarımızın ihtiyacı olabileceği ekstra durumlarda, hastaların işlemlerinin tamamlanmasına yardımcı olarak, hasta memnuniyetini sonuç odaklı olacak şekilde yakından gözler. Yönetime görüş ve öneri olarak sunar.

 

Hastanemizin Kurumsal İletişim Departmanında ise; Yapılan anket çalışmaları kapsamında hastalarla birebir, telefon ve taburcu hastalarımıza ev  ziyareti seçenekleri ile iletişime geçilerek hasta öneri ve şikâyetleri alınır,  e-mail ve  şikayet öneri kutularından yapılan başvurular da eklenerek hastane yönetimine raporlanır. Hastane yönetimi tarafından yapılan değerlendirme neticesinde kurum için de yapılabilecek düzenlemeler planlanır ve ilgili hastalara geri bildirimler yapılır.

 

Kurumsal İletişim departmanımızda ayrıca hastanemiz de meydana gelen  değişiklik ve yeniliklerin  hasta / hasta yakınlarına duyurulması, basın bildirilerinin hazırlanması, Sosyal sorumluluk çalışmalarına destek verilmesi, belirli gün ve haftalara yönelik özel etkinliklerin planlanması, halkın kurum hakkındaki düşüncelerini ve taleplerini tespit ederek yönetime sunar,  yönetim ve kamuoyu arasında köprü görevini üstlenir.

Hasta haklarına dayalı sağlık hizmeti anlayışı ile hizmet veren hastanemiz, konumlandığı bölgede bir referans merkezi olma  yolunda hızla ilerlemekte, Hasta memnuniyeti odaklı çalışmalarına devam etmektedir.

Sağlıklı Günleri Birlikte Paylaşabilmek Dileği İle…

 

Özlem KAYA

Kurumsal İletişim Müdürü